SOMMAR ♥

kan inte TRO att de e sommarlov nu :o skolavslutningen var ganska tråkig,
vår rektor är kanske den dummaste i hela värden :D hohhoh.
ja började gråta när ja fattade att härregyd, bara en år kvar med min
klass ♥ kanske den bästa klassen aldrig ! ni vet inte ens hur roligt vi har o
hur sig själv kan alla vara när vi är tillsammans. vi måste skaffa
klassring, annars blir ja arg :D !

okej no de va den fästen. sen på kvällen gick ja ut med krista :--)
vi var med jasmin katja o ida, som är också mina kompisar, bra såna.
vi hade jättekiva ! :D och sen senare på kvällen gick vi till central parken
och där va typ ALLA :D och alla hade druckit någo, förståss. så
alla va lite.. roliga :D men vi drack inte. vi är annars också så galen
att man märkar inte att vi har inte drukkit :----D okej jag tog nu
en liten huikka men inte så mycket att ja skulle vara berusad.

ja orkar inte berätta vad allt hände de på den där kvällen men det
måste ja säga att det är den bästa början till sommarlovet som det bara
kan vara !

så, nu e de sommarlov. får sova så länge man vill ♥




ps. här e min klass. :) vi leker pingviner... :D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0