hehee

ja va up i går till klockan 3. först tittade ja eurovision song contest o sen
efter det, flashforward. konstigt att va var inte trött :o
ja tycker att just rätt låt van eurovision. där ja JÄTTEmångå jättedåliga låter,
men tyska var bra. min andra favorite var turkiska låten. =)

joo ja va i går me min kaveripojke o hans två lillebror... då och då
blev ja irriterad att dom kan inte sitta ens två sekund stilla !

i dag e de ganska soligt, soligare än alla andra dagerna den
när veckan. ja ska köra till min kompis, o så går i o lite runda i centrum :)
brummbrummmm

min lillasyrra e så NOLIFE. hon vacknar någo klockan 8 att hon bara
kan komma på datan o titta på tv... hon gör inget annat mer än är på datan
eller vid tv. inte kompisar. bara skola o data & tv. nåmen de hörs inte till mig,
hon kan göra va hon vill.

ps. bilder där ner e min kompis katja o jag :---)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0