lalala

va de e sjönt o lungt i skolan ! när man måste inte göra någo.
efter skolan gick ja till polisstationen, o de gav mig min körkort.
alltso ja hade någo tillfälligt kort före. min bild e ganska fin men....

fmskdfjkdl varför kan solen inte skina -.- de e så tråkigt
när det regnar o blåser... MEN de e sommarlov snart o nån ha
sagt att de ska bli värmare än andra sommarna vanligt :--)

aar de irriterar att ja vet inte kan nån läsa min blogg.
ja själv kan inte läsa andras blogg, vet inte hur. eller om man
ens kan.. kanske ni inte hittar mina inläggar nånstans eller
sen ni vill inte kommentera.. hmm :D

skulla vara kiva att veta att skriver ja bara till mig
själv eller kan nån annan läsa också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0