Everyone has a photographic memory. Some just don't have film.

Nu måste ja börja äntligen skriva med stora bokstaver. Jag läste själv min blogg, och märkte att det är mycke lättare att följa med när man har stora bokstaver alltid i början :-) Hoppas det är nu bättre.

På morgonen när mamma kom hem, så gissa vad hon hade med sig?





Yamm :---)

Sen när jag äntligen kunde sluta att äta de där bra jordgubbar, så gick jag ut med Katja. Vi var i blesu och norby. Vi skrattade så mycket till en rolig gubbe (eller till ganska många gubbar) :-D Jag vet att man får inte skratta till funktionshindrade, men vi kunde inte vara tyst :-D Visst menade vi inget illa, de var gulliga!

Nu hinner jag inte skriva mer, måste gå och städa mitt rum (städaren kommer i morgon så golvet måste vara snygg) och sen måste jag kolla Zumba, nu när jag äntligen fick det hem idag (---:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0