hiih

äntligen är jag ett steg närmare mitt dröm :-) jag har länge velat göra kläder till mig själv. okej, no ja gjörde redan i början av sommaren en tjol, men vet ni vad jag gjörde i dag? EN TOPP. rikigt själv (no nej, mormor hjälpte mig :D), men ganske själv ändo.
den här första toppen, det är gjort av ful tyg, PÅ MENINGEN. jag (och mormor särskilt) viste att det ska inte bli så bra. så vi ville inte slösa bra tyg i det. :D det är ful gul...

den här datan LAGGAR så mycket att jag kan inte sätta en bild :( kanske senare sen.

men nu ska jag börja laga mycket topper till mig :--) ingen har liknande


Kommentarer
Postat av: T O V A

sv; hur man fixar en header? :-)

det är komplicerat att förklara, men designadinblogg.se kan sånt. Kolla på en av hans videos eller de vanliga instruktionerna, så lärde jag mej! :-)

kram

2010-07-07 @ 11:53:44
URL: http://iamtovas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0