en bra dag

det ska bli en bra dag i dag :--) klockan 4 kommer mina kompisar, katja krista och jasmin (de tre bästa) och sen kör vi till katjas gudmors stuga. det är ganska nära här, någå tre kilometer bara.
där ska vi sen vara över natten :)

vi ska grilla, fiska, titta filmer, äta allt ohälsosamt men så gott och allt annat roligt :)
ja tar min kamera med så ja ska ta jättemycket foton av den här härliga kvällen ♥
toppen =)=)=)

det här ska bli mitt midsommar, därför att mitt riktiga midsommaret är så tråkig
som det bara kan vara -.- jag måste gå till en heidi, som ja tycker inte om. alltså var
famili går hos heidis famili, väl fattade ni? :D
så jag är hela kväller ensamn. eller med heidi.  det är värre med heidi som ensamn :D
så det är bara positivt om jag får vara ensamn.

hoppas allt går bra i dag :------)
ps. taio cruz - break your heart ft. ludacris


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Tja! :D Kika in och svara på Dagens fråga sötnos! krams.

2010-06-23 @ 21:02:20
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0