heha

har inte riktigt hunnit att skriva hit. ja har så mycket annat att göra (:
två dagar sen ja var och simma ! de va ganska kallt, men ändö jätteskönt. ja va
o simma me min kompis. o efter det cyklade vi hem till mig. då kände de JÄTTEmycket
att hej, nu e de sommar ! eftersom vi cyklade utan byxor :D men ja tror att ingen såg oss :D
eller hoppas så !

i dag var det pargasdagen eller va heter de nu på svenska sen. men de e någo marknad.
ja var där men mina bästa kompisar <3 just me de tre person som ja älskar mest.
vi hade kiva men ja o jasmin måste gå hem ganska tidigt, vi hade shrek-maraton !

vi tittade alla shrek-filmer som det finns. alltså tre. de var alla jätteroliga :--)
vi åt bra grillmat yamm :p

ja får nästan alldrig vara så här länge på datan :o men nu har vi gäster o
nästan alla är på baljan. ja var också (: ja hade mina nya simppare på,
de är jättefina, tycker jag.

ja köpte de där simpparen i går när ja va me krista o shoppa. ja köpte ocksååååå
tre vackra t-shortor, sandaler, klänning, ett kalender och så (--:

jooo de va de (--:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0